lördag 14 mars 2009

Bloggsvårigheter

När jag läser andra bloggar ser jag hur koncentrationen ligger på vad bloggaren gör idag. Jag klarar inte riktigt det som ni kanske har märkt.
Ni kanske hellre vill höra om min dag idag, än om hur det var då?

I ett tidigare inlägg redovisade jag faktiskt hur kvällen kommer att se ut, men dagen?

Huruvida jag kommer att dammsuga eller inte (troligtvis inte), är ni nyfikna på det?
Min tvättkorg (som är fylld av samma smuts som alla andras), vill ni verkligen veta när jag bär iväg den till tvättstugan?
Vad jag ska äta (som jag aldrig vet själv förrän efteråt)?
Om någon ringde och vad den sa?

Ligger mitt ointresse och oförmåga att redovisa min dag i min ålder?
Börjar dåtiden bli intressantare än nu och sedan?

Känner att jag verkligen måste fundera på det.
Idag!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Usch, ditt inlägg fick mej verkligen att inse hur tråkig blogg jag har. Fan också!

Nä, men jag tycker du ska följa ditt hjärta. Skriv det du vill skriva. Det kan ingen annan bestämma.

Kram Liz

Åsa Hellberg sa...

Du är ju jätterolig och ska inte ändra ett endaste dugg, lyssna på coachen!

Kram Åsa

Unknown sa...

Haha, nä fy, jag insåg hur gnällig, upprepande och direkt tråkig jag måste vara. Typ; gått ner ett kilo, vill äta godis, skickat in manus, arbetat på manus.

Varje dag samma visa.

Usch.

Åsa Hellberg sa...

KlagapåmigsjälvLiz, skärpning!

Unknown sa...

Åsa; Okay, okay!