måndag 7 september 2009

Bokmässan

På onsdag ska jag testa mitt föredrag för sisådär tio personer, och innan dess försöka mata in det så att jag kan det utantill.

Just utantill är inte min grej (det är hjärnan som har tappat kopplingsförmågan, vilket redan bevisades i en aerobic-klass för flera år sedan), däremot är jag en hyfsad improvisatör-så om jag kan tratta ner det till stolpar till sist har jag kommit en bit på väg.

(Och ja, jag improviserade på aerobicsen också. Svängde lite hit och svängde lite dit, och blev hur svettig som helst.)

Det är inte ens tre veckor kvar, tjoho!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till - det kommer att bli jättebra tror jag
Kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack Sanna!

Anna sa...

Vad spännande... Det kommer säkert att gå bra. Men gå på din känsla och improvisera om det är det som du brukar vara bra på.

Har en liten fråga. Hur många sidor är din bok på?

Åsa Hellberg sa...

Hej Anna, 285 sidor.
Varför undrar du? :)

Anna sa...

Ja, det är en liten besynnerligen grej jag har bara, när jag ska köpa böcker. Vill inte att de ska vara för tunna... ;)

Åsa Hellberg sa...

Den är inte tunn, med lättläst och luftig, dvs inga tätskrivna sidor:)

Robert W sa...

Åsså måste det ju vara fin färg på omslaget :D

Åsa Hellberg sa...

Jamen det är det ju. Röd och fin!