måndag 28 september 2009

Full fart på coachen

idag, och dagen avslutas i tvättstugan.

I ivern att bli snabbt klar med tvätten glömde jag överdraget till fåtöljen som ska till nya lokalen, alltså måste jag tvätta en skvätt även i morgon.
Det gör dock inte så mycket eftersom den dagen ska ägnas åt eftersatt utvecklingsarbete (det andra kallar administration), och en dutt tvättstuga stör därmed inte alls.

Det har även varit full fart på telefonen idag, och nu börjar veckorna i nya lokalen fyllas på. Härligt.
Enskilda klienter blandas med grupper och då många hör av sig från övriga landet kommer jag också att lägga in telefonklienter; inte optimalt för klienten, men hellre det än att inte ha någon att prata med alls.

Till något helt annat; vad har ni för temperatur runt om i landet? Har ni sett till någon frost?

På text-tv sid 402 kan man se temperaturer för hela landet, och på nästa sida världen runt.
Sånt håller jag på med.
Det, och Fjällbackas webkamera.

En viss galenskap skadar inte i den här branschen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte sett till någon frost här i alla fall (drygt 7 mil norr om dig) - och glad är jag för det :)
Jag älskar denna höst!
Sanna

Unknown sa...

Jadå. Frost var det här! Förra veckan hade vi -4 på natten.

Anonym sa...

Du som också är coach, jag behöver ett råd bara.. Vad gör man när en klient pratar om pedofeli som de vart utsatta för som små, vill vara anonyma och ringer hem till en från skyddat nr? Nånstans har mitt hemnr kommit ut och vill inte att barnen ska svara om han ringer.

Åsa Hellberg sa...

Till coachen; maila mig istället; info@hellbergcoaching.se

/Åsa