fredag 25 september 2009

Resdag

och har börjat packa viktiga saker som en mässbadge med mitt namn på, tågbiljetter och mitt eget exemplar av Casanovas Kvinna som har lite vikta hörn här och där.
Filmkameran som min lillebror ska få hantera är laddad (tänkte lägga upp filmen här om den blir okej) och glasögonen putsade inför läsningen på tåget.

Nu åker jag inte förrän i eftermiddag men det är väl lika bra att sätta fart när jag nu ändå inte kunde sova så länge som jag hade planerat. Byx- och skoproblemet måste redas ut, och jag ska ta mig en funderare på om datorn ska packas ned.

Jag dricker lite Gevalia, det brukar lösa alla frågetecken.

7 kommentarer:

Cattis sa...

Jag är inne på min fjärde kopp te... det löser mina problem. Ses snart. kramkram

Åsa Hellberg sa...

Ja det gör vi!

Kram åsa

Unknown sa...

Klart du ska ha med datorn! Live-blogga.

Åsa Hellberg sa...

Liz jag hinner ju inte blogga, däremot använda den på tåget och hotellet.
Är bara där ikväll, åker hem i morgon igen...

Kraaam

Unknown sa...

Okej på så sätt. Ta den på tåget då. Jag som inte är Askungen och kan gå på balen tänkte bänka mej framför TV:n och hoppas få se en glimt av något spännande.

Åsa Hellberg sa...

Ser jag en kamera ska jag vinka till dig Liz!

Unknown sa...

Ja, gör det. Jag vinkar tillbaka.