lördag 19 september 2009

I morgon

är det så kallad recensionsdag för Casanovas Kvinna, men jag är inte särskilt rädd för det eftersom jag inte tror att min bok är en sådan som man recenserar.
Men jag vet inte,
Jag undrar om jag skulle bli ledsen om någon skrev något elakt?
Troligtvis.

Men jag vore inte en smart coach om jag inte hade en plan:
Allt fint ni har skrivit har jag printat ut, och detta läser jag om och om och igen.
Jag skulle tro att ni slår alla recensioner med hästlängder.

Idag har jag ingen plan alls och det kan betyda att jag helt spontant kommer att köpa ett par nya skor, Gladiolus eller ett nytt nagellack.
Det kan också betyda att jag går igång med en städning som ingen någonsin har sett maken till; men vill ni betta skulle jag personligen satsa en tia på skorna.

Städa-skor-städa-skor... ja, ni hör ju själva.

7 kommentarer:

Anna sa...

Lycka till imorgon!

Och ta en kik in till mig och se vad som ligger på mitt nattduksbord... ;)

Åsa Hellberg sa...

Tack Anna; jag hoppas genast in tilll dig:)

Kram Åsa

Unknown sa...

Blir säkert lysande recensioner!

Åsa Hellberg sa...

Liz; hoppas det, om det nu blir någon. Jag tror inte att man recenserar den här typen av böcker.

Anonym sa...

Jag tror att den kan bli recenserad. Den är ju ganska så ny i sitt slag så många blir nog nyfikna. Det viktigaste är inte vad de säger - även om det är roligt att få fina vitsord - utan vad den ger dem som läser den. Och vi är en del som tyckt till och det är väl en typ av recetion det också?
Tycker jag alltså :D
Lycka till!
kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Sanna; jag har ju printat ut allt ni har sagt; då förstår du hur oerhört viktigt det är för mig:)

Anonym sa...

Jo men det var ju så jag menade :D
Sanna