söndag 27 september 2009

Jag hann inte att också vara fotograf

på mässan, det fick ju vara måtta på arbetsuppgifter.
Det fanns dock andra som var flinkare, och här är deras resultat.




Intervju i montern.
En stund före mig satt Mankell på den stolen, och i kö för att snacka lite stod PC Jersild. Coolt!



Casanovas Kvinna bland andra böcker... Hajjar ni?





Hotellmat.

På mässan fanns inga räkor vad jag kunde se, däremot en Speakers lounge där alla seminariedeltagare kunde vila fötterna och få i sig mat och dryck, så också jag. Kaffe och macka.
Man kan inte anklaga mig för att vara särskilt fantasifull.

För övrigt kan jag meddela att Annika Lantz är en liten smal människa...om nu ni också hade en lite annorlunda bild av just henne.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, jag hade en annan bild av Annika L.

Åsa Hellberg sa...

Titta, jag tänkte väl det:)

Kram Åsa

Anna sa...

Måste säga, att du ser ut att trivas på den där "talarstolen".

Åh, vad jag hade velat vara där. Men får väl planera in detta till nästa år istället. Och då kanske du har med en ny bok... ;)

Åsa Hellberg sa...

Anna; tack, jag har inga större problem med mikrofoner tack och lov:)
Jag skulle gärna skriva en bok till, men är inte klar med vilken "typ" det skulle vara...vi får väl se hur Casanovas kvinna går först.

Kram Åsa