söndag 20 september 2009

Det är lite kul

när man ser att någon har tagit sig till min blogg via "gay dating.com".
Undrar hur det gick till?

Som ni vet vid det här laget är söndagar lika med tvättstuga. Jag har lånat ut mina sista sockor och får gå barfota tills tvättandet är över.
Nu är ju inte det någon större fara med det här förbaskade solskenet, men just idag tänker jag vara tacksam för det. Att frysa om fötterna är inte min grej.
Inte att frysa överhuvudtaget faktiskt.
Ändå har jag balkongdörren öppen på nätterna numera, men utan det tjocka täcket hade det naturligtvis varit omöjligt.
Tack vare rejäla lås på inglasningen kommer inte en enda galning in, och jag kan därmed sova gott.

Man sover bättre i sval luft och utan rädsla för mördare.

4 kommentarer:

Anna sa...

Hm. Har du också små socktjuvar i din närhet?

Hos mig är det så att det försvinner ett eller två par varje gång dottern varit hemma på besök. Underligt... ;)

Åsa Hellberg sa...

Dottern?
Här är det 45or som kläms i min storlek 38! :)

ufot sa...

Sockor är otroligt töjbara, iaf här hos oss och hos dig med förstår jag :D

Åsa Hellberg sa...

Ufot; problemet uppstår bara för mig, de där i strlk 45 går till knäna.

Hur går det med allt?