måndag 21 september 2009

I kommentarsfältet

föreslår Fredrik att jag ska vara mig själv på bokmässan; och jag vill härmed förklara att "sig själv" sitter på insidan hos mig (även om jag förstår vad du menar, Fredrik:).

Skulle jag klä mig som jag vanligtvis gör skulle en stor, sponsrad T-shirt samt ett par joggingbrallor med hål i vara det jag visade upp mig i, och det gåååår inte att se så ut på en scen.
Skulle jag inte sminka mig skulle jag vara blek, hålögd och se ut som ett vrak.
Det är jag inte på insidan, och det gåååår inte att se så ut på en scen.

Ibland tycker jag om att vara fin, och mässan ger väl ett lysande tillfälle till att få vara piffig och ha nykammat hår?

6 kommentarer:

Mia S sa...

Lycka till och du kommer vara vacker hur som... (läser och läser, halvvägs nu!)
Ha en bra dag !
Kram ♥

Åsa Hellberg sa...

Tack Marie!

Cattis sa...

Lycka till i helgen och jag ser verkligen fram emot bokmässan.

Fredrik sa...

En sponsrad T-shirt från ngt obskyrt företag och jogginbyxor med hål kanske skulle vara precis vad mässan behöver :-)
Frågan är snarare vilket företaget skulle vara?

Skämt åsido.. Du vet vad jag menar och det kommer att bli precis som det ska på lördag..

All lycka till dig!

Åsa Hellberg sa...

Jag vet precis vad du menar:)
Kram Åsa

Agneta sa...

Jag bara ler, igenkännande! : )