måndag 28 september 2009

Award




till mig från Cattis (klicka) som jag hade förmånen att få träffa live på mässan.
I denna award ingår att berätta tio grejjer om mig som ni inte redan vet.

1. I småskolan i Fjällbacka (ettan och tvåan) hette min fröken Kerstin Ekborg.

2. I fjärde klass var jag konferencier för en stor konsert för första gången.

3. Var 12 när jag tillsammans med min sånggrupp uppträdde på Lisebergs stora scen.

3. När jag var 15 rymde jag hemifrån genom att knyta ihop två lakan och hissa mig ned från mitt rum.

4. När jag var 16 var jag tonårstjock, hade småkrulligt permanentat hår och en hel del finnar.

5. Vid 17 lärde jag ut Travoltas danssteg från Saturday night fever till prästens son i Strömstad.

6. Som 18-åring flyttade jag till Göteborg

7. ...och trodde att jag skulle bli artist.

8. Förlorade som 19-åring, i en audition till en tv-serie, mot Maria Lundqvist.

9. Som svar på en test inför test föreslog Mensa att jag nog skulle ägna mig åt annat än intelligenstester.

10. Jag har vunnit 10 000 på en trisslott.