onsdag 9 mars 2011

Enda minnet av influensan

är att det fortfarande gör ont i ögonen när jag jag tittar åt något annat håll än rakt fram.
Ett otroligt pyttigt problem när jag läser om de som har fått både lung- och bilhåleinflammation som grädde på moset.

Idag ska Forden och jag till kliniken och i mitt nya förhållningssätt till våren ska det bli intressant att se om isen i trappan ned till garaget kanske har smält.
I min bok har jag hittills skrivit "strålande solsken och sopat framför ytterdörren."
En mycket bra början om ni frågar mig.

3 kommentarer:

Agneta sa...

Skriver du på en ny bok? Jag längtar efter att få läsa den!

Margareta sa...

Instämmer med föregående talare - låter spännande! Och sopat framför dörren är aldrig fel...

Åsa Hellberg sa...

Nej, jag skriver små våranteckningar i min vanliga kalender:)