måndag 14 mars 2011

Måndag kväll

Jag har just varit på Konsum och tjyvkikat i veckans Hemmets Journal eftersom mamma meddelade igår att det fanns en blänkare om att en intervju med mig är med i numret som kommer på torsdag.
Det är ungefär en månad tidigare än vad som var planlagt men mig spelar det ingen roll eftersom den inte är kopplad till någon lansering.

Någon gång ska jag sätta mig och samla ihop alla intervjuer i någon form av tjusig pärm.

Inte ikväll dock.
Jag ska se på förlossningar.

5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Det är säkert roligt att ha allt samlat. Tror jag tar och köper den på färjan inatt :-)

Åsa Hellberg sa...

NEJ, den kommer ut på torsdag!:)

Agneta sa...

Åh vad kul! Vilken känsla det måste vara! Jag kan bara föreställa mig.... hoppas att jag någon gång får klart något manus och blir utgiven. Det vore sååå roligt! En känsla jag bara måste få uppleva!

Det är nästan så jag måste köpa Hemmets Journal. Eller be mamma köpa den åt mig (hihi).

Åsa Hellberg sa...

haha, den kommer på torsdag kan du hälsa mamma:)

Anneli Stålberg sa...

Vad kul!
Att se på andras förlossningar är aldrig fel :)