söndag 27 mars 2011

Om fem minuter

ska sonen upp och hoppa. Projekt "fixa rummet" går då in i sin första fas som består av att dra ur sladdar. Det kan ta en stund. Jag visste faktiskt inte kan man kan ha så himla många. Det roliga med den här uppiffningen är att vi kan hjälpas åt på ett helt annat sätt än tidigare när han var yngre. Igår på Ikea bar han allt, jag behövde bara svänga med handväskan och se nöjd (och stolt) ut. Om min nya mobilkamera fungerar (den bar sig illa åt hos Skrivamamma häromkvällen) så kommer ni att få ett före- och efterreportage senare.

2 kommentarer:

Hon som gick sa...

Vänta bara tills han kör bilen, jag har börjat älska att sitta i baksätet och bara ta det lugnt - efter att ha fått skjutsa runt på hockeyspelande son i många många år.

Mia S sa...

Men då !!..
Jag var ju också på Ikea i går vid sisådär 14-15 tiden (var ni kvar då ?), men inte tänkte jag på att kika efter dig.. vad synd :)