måndag 7 mars 2011

Så där ja,

nu är jag intvättad i ett hörn och måste sitta still ett tag innan jag tar tag i det som återstår att städa; badrummet.

Efter att jag är klar med vardagsrummet känns det som jag saknar kuddar.
För er som har varit här kan det tyckas helt omöjligt men nu är det inte så att jag på något sätt ska placera fler i soffan, däremot möjligtvis byta ut ett par mot något mer somrigt... om jag kan ta mig in i mitt överfyllda förråd vill säga.

Det blir dock inget sådant plock innan jag har marcherat iväg till kartong-tidning- och sopinsamlingen.

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Sen är du välkommen hit och städa;)...eller förresten jag bjuder på fika så sitter vi och diskuterar livet i stort=)

Kram
Adela

Åsa Hellberg sa...

Tack, det vore trevligare än att städa:)