tisdag 22 mars 2011

Vidöppen balkongdörr

och man kan säga att det börjar likna nåt.

Något som däremot inte liknar någonting är mina fötter.
De stackarna har inte fått någon som helst omvårdnad den här vintern och behöver helt klart lite kärlek och nagellack.
Jag tror att jag drar på redigt med färg direkt.
Andra år har jag ägnat mig åt en färgstegring, börjat med mesigt blekt och gått upp i styrka om fossingarna har behagat att bli bruna som resten av kroppen- det är nämligen inte helt givet av någon anledning.

Den här våren struntar jag i det.
I kväll klämmer jag till med knallrött.

4 kommentarer:

JCMAS sa...

Go girl!

Jag kör på turkost! Knallturkost!

Jag har fortfarande vita streck på fötterna av flipfloparna sedan i julas då jag var i Marocko. :)

Åsa Hellberg sa...

Det är lite orättvist det där med vita streck. Och att klä i turkost på tårna.

JCMAS sa...

Tack!

Jag bestämmer mig för att bara ta det som komplimanger ;)

Åsa Hellberg sa...

Det var det också, om än något omskriven:)