onsdag 1 juni 2011

Det är så kul att läsa om allas planer

så fort det blir helg.

Själv är jag planlös, utöver den trevliga eftermiddagen hos en väninna som fyller 50 på söndag, och tror att jag ska ta tag i min bokhög.
Överst ligger sådant som jag läser för att förkovra mig i mitt arbete, men under finns det godbitar som passar bra en långhelg.
Ett par deckare, någon feelgood och den påbörjade "hundraåringen", som jag för övrigt är rädd för att jag aldrig tar mig igenom.

Lite sol, lite grill och lite nya blommor på balkongen på det så tror jag att det blir en helg helt i min smak.

5 kommentarer:

Gafflan sa...

Låter som en helg helt i min smak. Här blir det inga större utsvävningar utan jag är nöjd om solen visar sig hela helgen :D

Märta sa...

En planlös feel good helg går verkligen inte av för hackor. Njut av försommaren och ta hand om dig själv. :)

Simona sa...

En fika med Simona? Fredag? Lördag?

Hemma hos Simona?
På stan?
Mejlas?

Puss!

annika sa...

Låter så härligt, skulle gärna göra likadant! Men dels jobbar jag på fredag och dels så är det så mycket som släpar här hemma...Liksom ingen vits att ha altanen klar först fram i oktober...
Å hundråringen - när jag väl och vackert kommit en bit var jag såld! Fast jag sträckläste inte, men den var allt lite kul och dessutom så rent teoretiskt skulle det kunna vara historiskt möjligt!

Åsa Hellberg sa...

Jag jobbar också fredag, men en ledig torsdag går inte av för hackor!:)