fredag 6 januari 2012

I morgon inleder jag ett fyra dagar långt

skrivpass.
Idag laddar jag inför det med att göra så lite som möjligt.
För rumpans skull ska jag till exempel inte sitta mer idag, vilket i sin tur leder mig till liggläge - på sidan - i soffan.

Innan jag lägger mig ned ska jag dock kolla upp årets julklapp som jag har fått av en alldeles förfärligt klok och omtänksam person.
Middag för fyra under en vecka.
All inclusive med recept och allt.

Fattar ni vilken bra present det är just till mig?

3 kommentarer:

Ebba Range sa...

Underbart att läsa om din struktur:-)

Lycka till med sittandet de fyra dagarna som kommer!

Spader Madame sa...

Låter underbart! Vi startar ny matkasse från måndag, det har fungerat toppen för oss med Linas, förutom att Junior haft litet att invända. Nu ska mataffären.se få en chans.

Åsa Hellberg sa...

Tack Ebba; det blir inte längre än fyra timmar per dag, efter det skriver min bakdel:)

Spader:jag kanske gör det till en vana:)