onsdag 4 januari 2012

Onsdag.

Fleecetröjan är på.
Det är den kyla jag släpper in varje natt som dröjer sig kvar och som gör att jag till sist också kommer att lägga över mig en filt.
Maken till frysprick ...

När jag inte funderar på djupare saker, som orsaker till medberoende, händer det att jag tänker på hår.
Mitt eget.
Senaste klippet var ingen höjdare och nu funderar jag på hur jag ska gå vidare med mina testar.
Lugg lockar.Lockar lockar. Längre är en bra idé.
Jag har dock tid på mig.
Hår växer väl med en centimeter i månaden eller nåt sånt?

Tja, det var väl det jag tänkte på just nu.

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Jag vet inte hur mycket hår växer, men växer gör det, tack och lov, och jag är overdue, så att säga, måste göra nåt åt mitt också!
Kram

Susanne B sa...

Läser detta på väg till frissan :-)

Åsa Hellberg sa...

Säckan; go wild, och färga det svart?

Susanne; för putsning eller redigt rensande?