söndag 15 januari 2012

Jag har följare som

lämnar min blogg.
Nu är det inte ett dugg fel på dem, det är säkert så att jag behöver skärpa till mig.
Just för tillfället är jag så upptagen med skriverier och redigeringar att jag knappt säger ett ord i era kommentarsfält, så jag förtjänar att överges när jag har det som svårast.


Här kommer dock inte att tjuras. Tvärtom ska jag - när jag hinner - ta bloggen till nya höjder.
Jag ska bara skriva klart två böcker först.

Det visade sig i dagens genomgång att jag fortfarande har några "ta av sig sin kavaj" eller "öppnade sin väska", kvar att redigera.
Detta sin är ett otyg.
Det heter ta av sig kavajen och öppnade väskan, ingenting annat.
Skärpning Hellberg.

Nu ska jag övertala sonen om att vi ska äta pizza.
Det kommer inte att gå bra.

11 kommentarer:

Suzan sa...

Har också följare som kommer och gå, sånt som händer =)

Chrissan sa...

Va? har du en son som inte vill ha pizza?

Pennelina sa...

Det är inte jag. Du kikar ju in emellanåt och du svarar ju på kommentarerna man ger dig... so what?

Nej då, skriv på du...i din takt! Man behöver dessutom inte vara supersmart och skärpt hela tiden, speciellt på sin egen blogg!

Kramar från mig <3<3<3

Åsa Hellberg sa...

Suzan; får sånt hända:)

Chrissan; ja, men tydligen inte idag. Hurra!

Pennelina; va, inte supersmart och skärpt. Va, va, va???:)

Shamrock sa...

följare kommer och går - har ingen aning om var de tar vägen men borta är de

Åsa Hellberg sa...

Jag kan inte ens sluta följa de som inte bloggar längre, undrar hur mina avhoppare gör?

Spader Madame sa...

Jag följer utan att vara följare, okej?

Äntligen kommer handbollsherrarna i kapp!

Åsa Hellberg sa...

Okej:)

Ebba Range sa...

Lasse Berghagen kunde minsann hålla på men "sin kavaj ..." - skillnad på folk och folk tydligen:-)

Ebba Range sa...

... med ska´re va - inte men!

Anneli Stålberg sa...

Härligt! Skriv på bara.