fredag 27 januari 2012

När ni plockar poäng

på resor och frågor på städer, hugger jag frågor som vem sjunger "en fattig trubadur", från 1948.
Jag sitter på mycket värdelös kunskap.
Så mycket att det emellanåt är bra.

Jag måste bilda mig, och precis när jag tänker på det dyker Björn Ranelid upp på min tv-ruta, och jag tappar genast mitt nya fokus.
Snart ska Torsten Flink in i samma bild.
Finns det verkligen plats för båda två?

Tre minuter senare:
Haha, vad roligt.
Skavlan ser ut som en fågeholk. Torsten har helt enkelt tagit över.

7 kommentarer:

Sus sa...

Jag har fått en kram av Ranelid.
Han var snäll.
Torsten är jag brädd för.

Shamrock sa...

Ja där hamnade han i bakgrunden

Agneta sa...

Åhnej, missade Skavlan. Får kolla på Play i morgon tror jag.

Spader Madame sa...

Okej, Torsten är en aning dominant. Vi ser på film, paus nu!

Åsa Hellberg sa...

Men Susa; han kramar gärna har jag hört:)

Shamrock; eller hur.

Agneta; inte bästa programmet.

Spader; något.

nillas liv på pinnen sa...

Fasen, jag missade första halvtimmen av Skavlan. Får kolla svt Play. Fast jag har svårt för självömkande män som tror de är guds gåva till mänskligheten så jag kanske står över...

Anonym sa...

Men alltå, Björn Ranelid! Tror han att han är snygg som han ser ut, eller?