torsdag 10 september 2009

Efter en frukost

på sängkanten, serverad av fästmannen, är jag nu redo för att dra igång denna torsdag.

Jag tar den långsamma varianten eftersom jag bara har en tid att passa idag, den med min coach. Hon har varit i USA på den sista delen av sin utbildning för coachernas coach Anthony Robbins; och det kommer att vara svårt att hålla sig från att vilja prata om henne istället för mig själv. Men jag ska skärpa mig och försöka fokusera på egot.

I övrigt kommer dagen gå åt till att fnula på föredraget. Jag testar det i morgon igen, och till dess ska jag ha skalat av en hel del.
Det går runt i skallen just nu, men det är bra och precis som det ska.
Tre dagars utbildning nästa vecka kommer att ge ännu mer energi till det. Med Kjell Enhager, Per Bjergestam och mina kurskamrater blir det just så, och tänk vilken tur att min kurs låg så lägligt precis innan mässan.

Tajmingen är ta mig tusan perfekt.

Inga kommentarer: