söndag 27 september 2009

Sängsällskap


vare sig jag är hemma eller på hotell.


8 kommentarer:

Cattis sa...

Min bild skulle se likadan ut om jag haft ett sådant inlägg.

Du har en award att hämta hos mig.

kramkram

Anonym sa...

Hej Åsa,
tack för din kommentar på min sida. Har just hittat till dig och ska köpa din bok. Känns så skönt att veta att jag inte är ensam. Vilket jag i och för sig visste innan också. Kram och stort tack igen.
Faith

Anonym sa...

Hej!

Ditt seminarium var jättebra! Det kändes som att du aldrig har gjort annat än föreläst! Det måste du ha gjort många gånger tidigare, eller?
Kul att träffa dig på mässan, att få ett ansikte efter att ha följt din blogg så länge!
Hur gick debuten på mässan i övrigt?

kram
Karina

Unknown sa...

God morgon vännen!

Anonym sa...

Ingen av dessa är i mitt sällskap - annat vid väldig förkylning då den till höger (eller en liknande)kan bli min vän någon kväll. :)

Jag är glad för att det gick bra för dig i lördags men tycker det är tråkigt att jag inte kunde komma dit.
Om något händer i Stockholm - där du föreläser - kan du väl berätta det så kanske jag får en till möjlighet att höra dig?
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Faith; vi är många och varmt välkommen hit.

Karina; jag aldrig föreläst på det här sättet, men har en viss "scenvana":) Tack för att du kom!


Sanna; jag vill gärna föreläsa mer, och ska fundera på det framöver...och då bredda ämnet så att fler känner igen sig. Föreläsningen från bokmässan kommer snart att finnas på youtube hoppas jag:)

Liz; God kväll vännen min:)

Kram Åsa

FRIDA sa...

Hej Åsa!

Du är väl inte beroende av nässpray? Prova en nässköljare, det hjälper faktiskt! Om du är snäll kanske jag lägger ut instruktionsbilder på min blogg.

Kram Frida

Åsa Hellberg sa...

Frida; fullständigt totalberoende...periodvis.
Lypsyl och Nicorette alltid.
Tack men nej tack, här blir det inga nässköljningar:)