måndag 7 september 2009

Har lämnat

tre ungdomar vid bussen som ska ta dem till lägerskolan i Dalarna och kan se fram emot fem dagars föräldraledighet(den omvända alltså).

Den här dagen ska ägnas åt diverse, varav en hel del är utvecklingsarbete och annat är mässförberedelse.
Först måste jag dock uppdaterade mig på alla de datoriserade tidningar, bloggar och hemsidor som jag regelbundet- nästan maniskt - besöker. Det kan ju ha hänt något.

Färjan-Håkan har till exempel blivit skjuten i rumpan av en nio-åring, och hade jag inte redan påbörjat min uppdateringsrunda hade jag kunnat missa det.
Andra nyheter är att Mona Sahlin är sjuk, att NASA refuserade en elevs naken-fråga och att kärlek kan göra korna lönsamma (?).

Ni förstår därmed nivån på mina tidningsuppdateringar. Den är låg. Mycket, mycket låg.

Inga kommentarer: