lördag 26 september 2009

Hemma igen

och är både nöjd och glad.

Det var fantastiskt roligt både att hålla föredrag och att träffa mina bloggvänner Cattis, Karina (som jag tyvärr bara hann hälsa på) och Simona som debuterar nästa år och som gästarbloggar hos skrivarmamman.
Brorsan filmade, och när jag får tid ska jag länka den hit om kvalitén är okej.


En ofantlig mängd vänner dök upp från när och fjärran, och det var oerhört roligt att träffa alla även om tiden var knapp.
Nina vaskade fram ett kort från när jag vankade runt på BB för 15 år sedan och det var onekligen en syn...

Jag blev hämtad på Centralen och när jag kom hem var bordet dukat, ljusen tända och det vara bara för mig att sjunka ned och bli serverad.
Fötterna är som bollar och någon längre sträcka tänker jag inte förflytta mig idag.
Tror faktiskt att jag sitter kvar där jag sitter just nu resten av kvällen, för att baxa mig till sängen efter den här lyxhemkomsten är det nog ingen som har lust med.

Ja just det; jag har fått min första recension av Casanovas Kvinna. 3 av 5 a;n i amelia.
Tusen tack för det.

9 kommentarer:

Robert W sa...

Så härligt att du är nöjd och glad. Hoppas din bok säljer bra. Det är du värd!

Åsa Hellberg sa...

Tack Robert.
Jag var väl förberedd och laddad till tusen inför seminariet:)

Unknown sa...

Kul! Man hoppas ju på lite bilder.

Simona sa...

Hoppas att seminariet gick bra och var välbesökt, rummen var verkligen enorma!

Det finns en kanonfin bild på dig på:


http://skrivarmamma.blogspot.com/

Allt gott
Simona

Åsa Hellberg sa...

Liz; jag är tyvärr dålig på bilder...det var för mycket annat att tänka på:)

Simona; jag såg det. Tack!

Anonym sa...

Grattis! Både för att bokmässan gick bra och till resentionerna i Amelia
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Tack Sanna!
Kram Åsa

Anonym sa...

Hej!
Det var som sagt kul att träffa dig med men som du skrev, synd att vi bara hann hälsa på varann. Fast, det är inte illa det, tempot var ju rätt högt på mässan om man säger så.

Vem vet, det kanske blir fler tillfällen framöver.

kram
Karina

Åsa Hellberg sa...

Kariina; hoppas det, Nästa år är det kanske din tur:)