fredag 25 september 2009

Välkommen till Göteborg

och mitt hotell.

Sitter uppkrupen i min stora säng och har förstås min värsta och äldsta=mjukaste T-shirt på mig. Den lilla makeup jag har haft idag är eliminerad och håret sitter mitt på huvudet i någon slags tofsvariant.

Räkmackan ligger i magen, och jag är redo att putsa på föredraget lite. Gjorde ett tappert försök på tåget, men det gick så där. Alltså tar jag nya tag...efter Idol.

Det här äventyret är riktigt, riktigt roligt och jag ser fram emot morgondagen.

5 kommentarer:

Anna sa...

Vilken härlig helg du har framför dej. Har inte mycket kvar av boken nu. Den är riktigt bra!
Fast får som en liten klump i magen när man läser den...

Anna sa...

Den berör...

Cattis sa...

Du skötte diga alldeles fantastiskt idag.

Kul att träffas.

kramkram

Simona sa...

Ja Åsa, du har verkligen utstrålning! SÅ kul att träffas IRL - det måste vi göra igen.

Kram Simona

Åsa Hellberg sa...

Anna; tack!

Cattis och Simona; vad roligt det var!!!
Har ni lika ont i fötterna som jag:)?