lördag 12 september 2009

Feber...

Jag hade ju listat ut att förra veckans feber skulle räcka för sonen ett tag, men en morgontemp på över 39 är väl inte så där lysande direkt.
Vänder det inte till i morgon kväll får jag nog skippa att åka till Karlstad. Men vi avvaktar som det så fint heter; underverk sker och vi kan väl hoppas på ett när det gäller det här också.

Just nu tänker jag lämna sjuklingen för att inhandla Piggelin (världens bästa sjukmat), tvättmedel, kattmat och nicorette. Rätt intressant varukorg måste jag säga.

Vad har ni för er den här helgen?

10 kommentarer:

Kia sa...

Släpar grovsopor på landet och har en liten minisemester.

Marie sa...

Krya på sig till sonen !

Åker till landet för att göra höst/vinter-städ o lite fix (hoppas jag, om Xet får tummen ur...)

Ha en bra lördag,
Kram ♥

Åsa Hellberg sa...

Ni två är lantisar helt enkelt!

Kia sa...

När jag kommer in till stan står det "LANTIS" med neonbokstäver i pannan. Det är därför jag har lugg.

Anonym sa...

I kväll är det kulturnatt här i stan - ska gå ut och se om jag kan hitta något intressant - tillsammans med en vän.
Jag önskar dig/er en fin kväll
kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Kia, jag har sett det skymta fram faktiskt:)

Sanna, tack det samma!

Unknown sa...

Jag har varit på byn och inhandlat en flaska rött till middagen ikväll som ska avnjutas med våra barn i "salongen" dagen till ära.

Har talat med en styrelseledamot från en annan stad angående ett projekt jag har dragit igång.

Har kollat om skoaffären hade boots till femtonåringen.

Sitter med manusarbete.

Har illustrerat lite.

Åsa Hellberg sa...

Liz; du ger väl inget vin till barnen, i så fall måste jag anmäla dig!

Hittade du några boots?

ufot sa...

Jag packar i lådor, sorterar och kastar saker i helgen. En container har fått finparkeringen på gården.

Åsa Hellberg sa...

My friend Ufot; jag har tänkt på dig och dina kartonger. Funkar det?
Jag vill också ha en egen container!