söndag 27 december 2009

Bye bye julen

Jag vet inte riktigt vad vi kommer att göra på nyårsafton, vet ni?

Det har aldrig varit en viktig dag för mig, men jag tycker om att se fyrverkerier alltså är det möjligvis en bra idé att åka in till stan.
För ett par år sedan var vi på stadsgårdskajen och jäklar vad det fyrades iväg glittriga raketer i olika kulörer.
Om jag tänker på hur mycket pengar det handlar om blir jag förbannad, så jag låter bli att göra det och tror istället att de som köper gigantiska raketer också ger gigantiskt mycket pengar till Röda Korset.

Så, vad blir det för er del.
Festblåsa eller moonboots?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nej jag vet inte heller vad det blir till nyår.
Och 2010 lär väl komma oavsett vad jag gör?
Men ännu så är det några dagar kvar av 2009...
Kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Haha, ja det är ju det Sanna.

Kram Åsa

Anonym sa...

tofflor. Hemmakväll med lilltjejen. Ingen annan å umgås med. Men.. Kunde vara värre. Kanske en kväll att lugnt och stilla fundera över vad jag vill med nästa år. Och hur det sista året varit. Och så hoppas jag att lilltjejen inte vaknar å blir rädd vid tolvslaget. Kan bli lite mkt fyrverkerier i hyreshusområden, trots förbud på stora lappar. Kram! /Lizzie

Åsa Hellberg sa...

Tofflor låter perfekt, Lizzy:)

Kram Åsa