fredag 25 december 2009

"Stenhuggaren" ikväll 21.00 på Svt 1

Glöm inte det.

4 kommentarer:

Faith sa...

Tack för påminnelsen!Den ska jag se. Sitter ensam och njuter av det. Har haft fullt upp nu med gäster i dagarna två.Jag hade gjort det enkelt tyckte jag med mycket färdig köpt. Men det blir ändå mycket jobb. Men jag har haft det bra och nu njuter jag av tystnaden och lugnet. Hoppas att din jul varit bra så här långt. God fortsättning Åsa!
Kram Faith

Åsa Hellberg sa...

Tack Faith, det har varit hur bra som helst för mig också.

Kram Åsa

helene sa...

Hej Åsa! Skulle ha tittat men hade besök! Synd!
Hoppas att ni hade en skön julafton.Har ej tackat för en bra och givande föreläsning,gör det nu.Tack,det var så bra och du var så bra!!!!!
Vi hörs snart!
God fortsättning!
Kram Helene

Åsa Hellberg sa...

Tack Helene!!!
Kram till er båda.