lördag 5 december 2009

Det var flera

idag som sa att de skulle vilja forsätta prata efter föreläsningen, kanske mer i seminarieform, så det är något jag ska försöka få ihop framöver.
En heldag med föreläsning, mat, samtal och delande av erfarenheter där alla får komma till tals och där ingen är "fel".

Det var kul att det var så många män med idag vilket egentligen borde vara självklart, men som inte tyvärr inte alltid är fallet när man pratar om personlig utveckling.
Vi tjejer "äger" oftast arenan för självutveckling men behöver ju dela den resan med våra män för att relationen ska må bra.
Dagens män var dessutom frågvisa, och då blir det ju extra kul.

Nu ska jag laga mat, en arena jag personligen önskar jag slapp befinna mig i...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt. Kommer du att komma norrut någon gång i framtiden? Skulle verkligen vilja lyssna på dig, bor i Östersund.

Åsa Hellberg sa...

Jag kommer gärna norrut när jag drar igång föreläsandet på allvar:)

Kram Åsa

Anonym sa...

Tack för en trevlig och inspirerande föreläsning!
Lyssnar gärna igen. Vore verkligen intressant med ett heldagsseminarium.

P

Åsa Hellberg sa...

P; tack för att du kom!

Kram Åsa