söndag 20 december 2009

Och här är länken

till artikeln om mig i DN, klicka här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

skumma reaktioner du får på artikeln! Undrar varför folk blir så arga och provocerade. Om dom är träffade i någon mening, eller vad det är frågan om.. verkar otroligt laddat iaf. Men jag hejar på dig! Bra artikel tycker jag, i all sin korthet. Heja heja heja! Och STORT tack för att du vågar kliva ut och göra det här! SÅ viktigt ju!! Stor kram och god jul! /Lizzie

Åsa Hellberg sa...

Lizzie, idag verkar kommentarerna borttagna, men ja de är skumma ibland, men å andra sidan är det svårt att förklara min problematik på några få rader.

Tack sjäv Lizzie!
Kram Åsa

Faith sa...

Artikeln är bra. Så mycket bättre än programmet debatt. Det är förstås svårt att beskriva ett så svårt och stort ämne i en artikel.Men det är bra att ämnet kommer upp alls. och att vi nu kan mer och mer prata om sexmissbruk/relationsmissbruk. Förhoppningsvis leder det till att fler inser sina svårigheter och söker hjälp. Och i bästa fall leder det till att fler får behandling också.
Jag tycker dessutom att det är bra att Roger träder fram och ger missbruket "ett ansikte".
Kram Faith