torsdag 17 december 2009

Inte ensam


Jag får sällskap av Roger Nilsson, författare av bland annat "Mot stormens öga", när jag åker till Göteborg idag.

Vad jag vet är han den enda man som öppet har berättat om sitt sex & relationsmissbruk, och det blev rätt stor upptståndelse när han gjorde det för ett par tre år sedan.
Jag slukade varje ord som skrevs om honom då, eftersom hans berättelse lärde mig ännu mer om missbruket och dess näst intill osannolika uttryck.
DN nu på söndag kommer att ha intervjuer med oss båda.
Nu till något helt annat; vad ska jag ha på mig på Debatt ikväll?


5 kommentarer:

Unknown sa...

Tighta jeans och en kofta. Höga stövlar.

Åsa Hellberg sa...

Aldrig i livet! Men snyggt är det:)

Unknown sa...

Okej, vad bestämd du var.

Hursomhelst har jag talat med dej i telefonen i natt. Då jag ringde dej fick jag flera knappval att göra beroende på vad jag ville prata om. Jag valde inget och kom då till dej personligen. Jag hörde inte vad du sa, så du fick upprepa dej en gång. Och jag tror inte riktigt heller du hörde vad jag sa. Du verkade lite irriterad över att jag ringde. Det hela blev nästan en mardröm...

Åsa Hellberg sa...

Stackars dig!:)

Mia S sa...

Vilket spännande sällskap... honom skulle jag också vilja träffa och få ställa några frågor...
Ska kolla i kväll... ha det gott och trevligt i den mysiga staden GBG !

Kram kram ♥