fredag 18 december 2009

Jag har aldrig rest så långt

för att säga så lite, men nu har jag testat och ger mig själv godkänt.
Hur gärna både Roger och jag än hade velat att man pratade lite mer seriöst om problematiken blev det tyvärr inte på det viset.
Vad Fru Anka sa hörde jag inte ens eftersom det var lågt ljud i studion.

Tillbaka i Stockholm sprang jag raskt till min mottagning för samtal, och nu är jag hemma ensam och ska inte göra ett endaste dugg mer än att läsa en tidning och koppla av.
Comhems bredbandsanslutning har behagat lägga av igen, och just nu använder jag 3;s mobila som fungerar alldeles utmärkt, förutom att det inte går att skicka mail.
Alla som har en lösning på just det, upp med en hand.

Vad gör ni och har ni planer för helgen?

12 kommentarer:

Anonym sa...

"Hand upp"

Ändra utgående mailserver till:

smtp.tre.se


Trevlig helg!

P

Åsa Hellberg sa...

P, jag tror nästan att du är min nya bästa vän.

Tusen tack!

Åsa

Faith sa...

Ja det var en lång resa för att tala i en minut. Men du och Roger var väl en av de få som hade något vettigt att prata om. Synd att debatten kändes som en kalkon. I helgen blir det vila och lite pyssel i hemmets lugna vrå. Laddar inför fullt hus på julafton.
Just hemkommen och sitter med en värmande kopp glögg som känns välbehövlig och välförtjänt i kylan
Ha en skön helg och kram Faith

Faith sa...

Ja det var en lång resa för att tala i en minut. Men du och Roger var väl en av de få som hade något vettigt att prata om. Synd att debatten kändes som en kalkon. I helgen blir det vila och lite pyssel i hemmets lugna vrå. Laddar inför fullt hus på julafton.
Just hemkommen och sitter med en värmande kopp glögg som känns välbehövlig och välförtjänt i kylan
Ha en skön helg och kram Faith

Unknown sa...

I helgen ska vi ta det lugnt. Kanske.

Anonym sa...

Ikväll blir det grand finale a la Bonde söker fru. I morgon 30-årsfest. På söndag inget speciellt, vad jag vet nu.

Mia S sa...

Ikväll blir det bondefinal och lite julgodisgöra... min delbo åker hem till Dalarna för julfirande och viill få med sig en lite burk med godis..
:-)

Åsa Hellberg sa...

Vad mysigt ni har det i stugorna.
Själv ska jag julstäda och klä granen.

Kram Åsa

Per Westberg sa...

Det var trevligt i studion och jag som har pressekreterare visste väl ungefär hur det skulle bli.
Många av mina kollegor tittade på mig men din och Rogers berättelser fastnade uppenbarligen.

Jag är övertygad att ert ämne snart dyker upp igen och får det fokus det förtjänar.

Åsa Hellberg sa...

Hej Per.

Att det duckas för ämnet är jag van vid, och jag jobbar hårt för att ändra på det:)

Tack för igår,

Kram Åsa

Anonym sa...

DEt kändes som om de inte ville få något seriöst framfört i den här debatten. Men det lilla du fick säga var "matigt", "Roger" fick en del sagt och det kom väl någon vettig komentar till från någon. Annars kändes det som det mest var cirkus de var ute efter.
Hemmapyssel, tvätt och handling är vad som står på min helglista.
God start på helgen!
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Härligt Sanna!

Kram Åsa