lördag 5 mars 2011

Jag funderar på att redan

nu boka av måndagens arbete. Det ser ju inte särskilt ljust ut på friskfronten.

Jag längtar ut.
Det kan bero på att jag är uttråkad till döds för ut är egentligen inte min favoritgrej om det inte är över 15 grader varmt.
Jag har provat att öppna balkongdörren för att få in lite fräsch luft, men det blir snabbt för kallt och att sitta inne med jacka på är inte min grej.
Istället har jag på mig min rosa fleecemorgonrock och en filt i samma material och är troligtvis den blekblåaste människan i den här delen av landet.

Fy tusan vad jag ska vara ute när den här skiten är över.
Det är nästan så att jag har lust att anmäla mig till tjejmilen.

6 kommentarer:

Martina sa...

Kan rrösta dej med att det blåser ute så,så himlans skönt var det inte...Hörde du den här föresten?Men ok det vet vi ju redan,
http://svtplay.se/v/2331981/melodifestivalen/sara_varga_-_spring_for_livet?sb,k151375,8,f,-1

Martina sa...

Oj trösta ska det stå förstås :|

Åsa Hellberg sa...

Det var inte alls min låt men har förstått att den är poppis.
Jag hejar på Shirley ikväll.
Tack för att du sa att det blåser!

nillas liv på pinnen sa...

Gör det. Jag kan springa bredvid.

Helene sa...

Nämen åh - är du krasslig?! (Har inte varit ute och läst bloggar på ett tag...)

Här kommer en stor dos frisk, fräsch vårenergi!! Swosh! Så där ja - imorgon är du frisk! :)

Ha det bäst,

Helene

Åsa Hellberg sa...

Nilla; är du säker?

Helene; tack, det kan jag behöva:)