tisdag 1 mars 2011

Stackars, stackars mig.

39 grader, frossa from hell och groteskt ont i ryggen fram till för en halvtimma sedan då jag tog piller.
Nu svettas jag, men hellre varm än kall om ni frågar mig.

Något jobb på kliniken lär jag inte kunna prestera i morgon.

Ikeabesöket gick ändå bra.
Vi har mätt, varit överens och nu återstår bara själva inköpen.
Håll en tumme för att det inte är en värstinginfluensa jag har åkt på. Jag vill så gärna hjälpa sonen att fixa sitt rum under lovet.

Men vilken tur ändå att jag har semester.
Det enda jag måste avboka är just kliniken.

Welcome to the småföretagares värld...

10 kommentarer:

Kia sa...

Aj då! Stackars du! Krya Absolut på dig!
Kram

Maj Korner sa...

Inte roligt, kryp ner under täcket och sov bort det.

Lysande ögonblick! sa...

Men åh. Stackars. Krya på dig!

Shamrock sa...

Krya på dig

nillas liv på pinnen sa...

Nääää, du som skulle ha sköna lediga dagar...=/

Krya på dig!

Agneta sa...

Håller med Maj, sov bort det!

Krya på dig!

Snäckskalsdalen. sa...

Det är skit, men det härdar och jag hoppas verkligen att du slipper värsta flunsan.
Kram och kryp ner och sov!

Cattis sa...

Krya på dig vännen.

kramkram

Anonym sa...

Som många fler har sagt: sov bort det - går bäst utan piller som lurar dig att tro att du är friskare än du är.
krya på dig
kram Sanna

Anonym sa...

Krya på dig en masse!
Sova bort det är melodin enligt mig med, så sov i mängder.