tisdag 5 april 2011

Åtta timmars

oavbruten sömn och därmed har tisdagen den femte april börjat riktigt bra.

När jag tittar ut genom mitt köksfönster ser jag inte längre de snöhögar som fortfarande låg kvar under helgen och det känns lovande måste jag säga.
Därmot har jag inte sett någon grönt.
Det kan bero på att jag bor mitt i asfalten, det kan också bero på att jag - trots att jag har möjlighet - inte tar mig till det som om inom en snar framtid kan kallas spenat.

Det kommer att bli ändring på det.
Jag måste ju träna till tjejmilen, denna galenskap som jag har lovat mig själv att ta på någon form av allvar.
Hittills märker jag av min anmälan på att jag när jag går så gör jag det fort.
Min tanke är att om jag går fortare och fortare kommer jag att springa av bara farten... till sist.
Vad tror ni om den?

5 kommentarer:

Ninas skrivarlya sa...

Vad duktig du är som anmält dig till tjejmilen! Heja! Det kommer att gå bra det här! :)

Åsa Hellberg sa...

Japp!

Susanne B sa...

Jag har testat det där med att gå fortare och fortare tills man till slut springer - och det funkade helt ok! Sedan slutade jag gå fort och går numera sakta igen. Hej! S

Spader Madame sa...

Den tror jag på absolut, testade själv!

Åsa Hellberg sa...

Susanne och Spader; så får det bli!