tisdag 19 april 2011

Att det ska vara så svårt

att komma ihåg att jag har satt på en riskatrull på spisen och att den kokar upp på ett kick?
På vissa områden är jag helt obildbar.
Köket inte är verkligen inte min arena.
Nevertheless kommer det att serveras kassler till riset.
Med ananas.
Fantasin flödar och inspirationen är topp.
Verkligen.

Men jag har skaffat en mopp med både fönsterskrapa och teleskopskaft till mina balkongfönster.
Det känns som en inspirerande och fantasifull städpryl för oss höjdrädda.
Den tanten visste vad hon uppfann.

Kanske hon har en pipande kastrull på gång?

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Vad har man sådana saker till? Är det det som kallas fönsterputsning.....usch....akta dig, det är inte bra för psyket att göra sånt.
Maten låter kanongod tycker jag!
Kram

Shamrock sa...

Pipande kastrull finns väl. Tänk bara Pip-Larssons.

Har för mig att kaffekannor tjöt när jag var liten, men det kanske jag har drömt

Unknown sa...

Tänkte också på Pip-Larssons uppfinningar :-)
Lycka till med fönsterputsning. Tråkigt göra, men snyggt blir det ju..
Ha en skön helg!