onsdag 27 april 2011

Så där ja.

Nu har jag för första gången i mitt långa liv fått ryggen manipulerad. Jösses vilken kraft naprapaten hade och som det knäckte till.
Jag har en hel del - troligtvis medfödda - knasigheter. De går dock att hålla i schack med.... hipp hurra, träning.
Fram till nästa vecka när vi ska ses igen ska jag göra sitsups, en specialvariant där ryggen måste jobba.
Och gå en 30 minuters snabb promenad varje dag.
Vi pratar svett.
Gör det ont ska jag strunta i det.

Jag tror att det blir en bra start på mitt femtionde levnadsår.

2 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar på din födelsedag! Och tidigt om morgonen gick du upp och bakade dig jordens smaskigaste tårta! Mums.
En riktigt fin dag önskar jag dig!
agneta kram

Spader Madame sa...

Det kommer att bli toppen!