lördag 16 april 2011

Har ni blommor på era balkonger än?

Jag vet inte riktigt vilka som klarar att det är kyligt på nätterna ( läs pelargoner) och att plocka in varje kväll är inte att tänka på för min del.
Eftersom jag är nödd och tvungen att handla idag tänkte jag passa på att fylla bilen med det skräpet som står i vägen för kommande krukor.
Det kan lika gärna ligga i bilen som på balkongen.

Dessutom tänkte jag hyra ett par filmer, bland annat den näst sista Harry Potter som vi av någon anledning inte såg på bio.
Ett utmärkt val om jag vill ha sonen bredvid mig i soffan.
Och det vill jag.

4 kommentarer:

Mia sa...

penséer och påsklilja pryder vår balkong (inglasad) Hur fint som helst :-)
Pelargonerna får vänta tills frostnätterna är över = närsomhelst? Sen ska det blir kryddväxter och kanske lite väldoftande lavendel, om det överlever norrläge

Åsa Hellberg sa...

Tack Mia!

Anonym sa...

penseer som sagt - klara ner till minus fyra
Har terass och det börjar komma upp lite av vårlökarna :)
kram Sanna

Åsa Hellberg sa...

Sanna; vad härligt!