fredag 8 april 2011

Jag funderar på ibland

på vad det är jag försöker få fram i inlägg efter inlägg - bortsett från de som kan betraktas som rent nonsens - och är inte riktigt framme vid något klockrent än.
Kanske handlar det bara om kärlek, till självet och till andra; den som är befriad från rädslor, masker och annat fuffens som döljer oss från de vi verkligen är.

Det kan hända att jag fortsätter fnula på det ikväll eller så äter jag mina Polly och kopplar bort huvudet från kroppen.
Det är också kärlek.

10 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Fnula på du eller kanske ännu hellre koppla bort huvudet en fredagskväll...;) polly är gott så ha det så mysigt=)

Kram
Adela

livia sa...

oavsett vad du försöker få fram, så är dina inlägg välgörande.

Så mycket livet i det lilla varvat med det stora, och alltihop med en stor dos glädje och kärlek.
kram

livia sa...

oavsett vad du försöker få fram, så är dina inlägg välgörande.

Så mycket livet i det lilla varvat med det stora, och alltihop med en stor dos glädje och kärlek.
kram

livia sa...

oj,oj dubbeldos : ) sorry!

Gafflan sa...

Du har alltid något positivt i dina inlägg och insikter som jag tycker om att du delar med dig av. Jag skulle för övrigt vilja skruva av mitt huvud i kväll och ta ett utan snor, fluff, ludd och täta bihålor så jag tycker du gör rätt i att äta Polly och strunta i huvudet :D
Kram

Anneli Stålberg sa...

Det låter som en skön kväll :)
Vad man försöker få fram i bloggen behöver nog inte vara klockrent bara genuint.

Ethel sa...

Polly är äkta kärlek:) Ibland är det så skönt och bara svamla och få ur sig en massa som ingen annan förstår. Tack för titten på din sida. Den gav mig nya tankar. Tack Ethel

Pennelina sa...

Man måste inte vara smart och snusförnuftig jämt :-D

Kramar <3<3<3<3

Margareta sa...

jag läser det du skriver varje dag, med glädje - ibland är det (trevligt) nonsens - ibland jobbigt kloka ord - alltihop är du och det är jag glad att få del av!

Anonym sa...

DEt är så skönt att läsa din blogg - där blandas klokt med oklokt och lite fnoskigt ibland - den är som själva livet.
Visst kommer det en del klockrena saker - men det är skönt att veta det jag vet, om dig, och ändå se att du inte bara är coach - utan människa.
Vet inte om jag låter lite sentimental men det är inte menat så jag vill bara säga att det är lite vilsamt att gå in och läsa hos dig.
kram Sanna