lördag 16 april 2011

Efter att ha bytt redigerare

i Blogger loggas jag ut så fort jag lägger in en bild.
Har ni haft samma problem och hur löste ni i så fall det?

Annars är det lördag här precis som det är hos er.
Frun i huset har haft den goda smaken att sova nio timmar i natt. Hur sonen har tillbringat natten vet jag inte, men han hade huvudvärk igår så jag håller en tumme för att jag inte har smittat honom nu när solen äntligen har bestämt sig för att värma några dagar.

Nu är inte han ett dugg pipig när han är sjuk.
Det är jag som står för sådant väsen.
Jag piper inte ett dugg när jag blir bedragen,
men en droppe snor och det är oerhört synd om mig.

Det ena är sårbart och det andra inte.
En enkel förklaring till mitt kanske något märkliga förhållningssätt till otrohet vs. förkylning.

Inga kommentarer: