torsdag 20 augusti 2009

Japp

Nu har jag läst artikeln, och sett mitt ansikte på en helsida, och det kändes lite... skumt(?)

Däremot är jag övertygad om att det är viktigt att våga visa sig, eftersom jag vill vara en god representant för alla de som har det så som det var för mig.
Vi är betydligt fler än vad kanske du som inte är drabbad kan tänka dig.
Jag hoppas kunna förmedla att det går att må bra igen, och att hur det än blir så blir det bra.

Har du läst artikel och har frågor; maila mig på info@hellbergcoaching.se


7 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag läst artikeln!
Kände mig lite mallig när jag slog upp tidningen och såg artikeln om någon som jag "känner" i en så stor tidning :)

Starkt gjort av dig att gå ut med din historia, och framförallt, att stanna kvar hos honom! Det ska bli så himla spännande att läsa boken.

/Karina

Tinto sa...

Ska bli spännande att läsa såväl artikeln som boken!

Du är en stor förebild för många, och du kan verkligen sträcka på dig för du har hjälpt mig massor framåt :)

Vad sägs om att lägga in de tio första sidorna av din bok på bloggen för oss som måste gå och sukta en hel månad till...som en riktig cliffhanger liksom ;)

Kram
Tinto

Kia sa...

Jaghar läst och tyckte det var jättebra. Jag hade gärna läst mer.

Anonym sa...

Jag tror du har rätt att det är viktigt att tordas - och jag är tacksam till dig som gör det.
När jag gick in på forumet SLAA var jag livrädd först för att bara var där. Sedan var jag livrädd för att någon skulle förstå vem jag var. Men här har jag skrivit under med mitt namn. Med det inte sagt att jag vill tala om för alla vem jag är på forumet. :)
Är ändå lite försiktig fortfarande.
Jag ska köpa tidningen och läsa den snarast!
Sanna

Anonym sa...

Nu har jag läst - och det var ju en fin och stor artikel som både sa mycket och blev en bra reklam.
Grattis!
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Karina; tack! Vi ses väl fortfarande på mässan?

Tinto; tack. Bra idé Tinto!

Kia; du får snart läsa mer när du får boken!:)

Sanna; tusen tack.Du gör rätt i att vara försiktig. Man känner själv när och om man kan öppna sig.
Det är inte alla som kan ta våra berättelser.

Kram kram Åsa

Anonym sa...

Jag har redan ringat in din föreläsning i mässkatalogen så vi ses då. Har aldrig varit där förut så det ska bli jättekul!

kram
Karina