torsdag 27 augusti 2009

Update




Man kan väl säga att sommaren i Fjällbacka är över för den här gången.

Å andra sidan kan vi snart njuta av en ny Läckbergare, Fyrvaktaren, där hon tar livet av nya Fjällbackabor.
Jag har köpt alla hennes böcker samma dag de kommer ut och tänker naturligtvis inte bryta en sådan fin tradition.
I mitten av september ska jag åka tåg till Karlstad och boken skulle vara ett ypperligt sällskap att ha med sig på tåget.

Min mamma kommer hit och "passar" sonen, men vi åker om varandra och kommer inte att ses. När jag tänker efter var ju det en särdeles dum planering, men om jag tjatar lite kanske hon kommer till bokmässan och träffar mig istället.

Eller vad säger ni, tycker inte ni att min mamma ska komma till mässan?

8 kommentarer:

ufot sa...

Ja! Absolut! :)

Åsa Hellberg sa...

Har jag tur läser hon kommentarerna:)

Unknown sa...

Klart hon ska till mässan! Åååå vad jag vill vara på den där mässan!

Anonym sa...

Vill hon inte det själv då?

Jag hoppas att jag ska kunna ta mig dit.
Det vore så roligt - jag får se om det kan lösa sig.
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Liz; ett annat år...snart.

Sanna; vad kul det vore!

Unknown sa...

Snart? Jojo. Nästa år med all säkerhet va?

Åsa Hellberg sa...

Liz; om du vill blir det nästa år!

Unknown sa...

Jag vill!