tisdag 11 augusti 2009

Utöver mitt förlag

Kalla Kulor, har tre personer läst mitt manus:

Charlotte, som hjälpte mig med alla mina kommatecken.
Eva, som är en gammal vän och förlagsräv.
Fästmannen, som är en fena på detaljer.

Charlotte sa att det var en bok (sånt kan man inte riktigt veta när man skriver för första gången), Eva sa att hon var alldeles fascinerad och fästmannen...han sa att han älskade mig.

Nu ska ni snart läsa och jag vet inte riktigt vad jag förväntar mig för reaktioner.
Kanske tycker ni att det är som förläggaren sa i sitt första mail; en ny vinkel på relationsproblematiken?

Vi får väl se...snart!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, snart får vi läsa. Och det ska bli så spännande!

/Karina

Åsa Hellberg sa...

Det tycker jag med. Jag har inte läst ett ord sedan jag lämnade in manuset efter slutredigeringen första mars:)