torsdag 27 augusti 2009

Nej

jag kan inte recensera min egen bok. Men jag har läst den och nu lämnar jag den med varm hand vidare till andra.

Idag har jag en "utvecklingsdag", vilket minnesgoda läsare vet betyder administration.
Bland annat ska jag sammaställa det arbete en coachkollega och jag gjorde igår, vilket är en del av vår vidareutbildning.
Jag passar på nu när det är förmiddag, eftersom lusten till en tupplur kommer att infinna sig under senare delen av dagen tack vare två koppar kaffe i går eftermiddag.
Man kan kanske tycka att jag borde ha sagt nej med vetskapen om mina sömnproblem som alltid inträffar efter att jag dricker kaffe efter lunch, men ibland är det bara så himla trevligt med en kopp när man blir bjuden.

Alltså har jag löst diverse världsliga problem under natten, knuffat lite på fästmannen när han har snarkat och räknat timmarna till jag skulle få äta frukost eftersom jag var sugen på det redan vid tre.
Istället fick jag den serverad i sängen halv sex när mannen förstod att jag var vaken.

Jag är väldigt, väldigt bortskämd och njuter av det alldeles oerhört.

Inga kommentarer: