torsdag 27 augusti 2009

Tupplur

Jag la mig ned två minuter innan dagisbarnen kom ut på gården nedanför samtidigt som balkongarbetarna ljudligt strävade på med...vad det nu är de gör. Låter gör det i alla fall.

Sammantaget gör detta att det är för mycket ljud för att jag ska kunna sova och det i sin tur gör att jag blir mindre sugen på att se Beck på bio ikväll som vi har planerat.

Suck och stön.
Jag får väl sova när jag blir gammal.
Den här hösten lär det inte bli mycket sömn om jag ska tolka den senaste rapporten från en av medlemmarna i Casanova-teamet.

Bra.
Jag kommer att prata om det här till någon ber mig hålla tyst.
Då, när jag blir gammal.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Prata på. Jag har ju dillat om Herr Ö's omdömen i tid och otid. Folk får väl låta bli att läsa om de blir less.

//Kram Liz

Åsa Hellberg sa...

Tack Liz:)