fredag 4 september 2009

Mattan damp

ner i varukorgen efter att ha lunchat med mannen i mitt liv som var i närheten och sugen på köttbullar.

Resterande behöver jag också...tror jag, detta fick i alla fall följa med mig hem:

3 st glasljusstakar i olika höjder.
Servetter.
2 st stora vita stearinljus.
2 st innerkuddar.
Dricksglas.
Golvlampa till sonen.

Och förstås, tada; värmeljus.

Jag blev alldeles slut efter all shopping (läs; köer till kassan) och tar mig helt enkelt en liten tupplur inför discohämtningen kl 2 i natt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Födelsedagskalas idag hos en vän - fuskade igen
Nya tag tas!
Sanna

ufot sa...

Säg den som kan gå förbi värmeljusen på IKEA utan att det slinker ner nån/några förpackningar i korgen??? ;) Inte jag iaf :D

Åsa Hellberg sa...

Sanna; hoppas att det var gott, födelsedag är födelsedag= Bra fusk!

Ufot; jag fick till och med billigt presentpapper ur den där sista korgen vid kassan:)