fredag 30 april 2010

God morgon

Här var vi uppe tidigt för att dra igenom provet en sista gång.
Själv fungerar jag betydligt bättre på morgonen än på kvällen, och jag förutsätter helt enkelt att min son har ärvt det, alltså tidig uppgång.

När jag skrev Casanovas Kvinna tror jag inte att jag skrev ett ord efter klockan två, däremot kunde jag skriva 5 sidor direkt efter frukost.
Det är helt klart så att min hjärna slutar fungera på kvällen och det har säkert blivit sämre efter att jag brände ut mig.

Men nu är jag pigg som en makrill och hugger tag i det jag ska; papper, tröjor och disk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad alla funkar olika. För många av oss är kvällar och nätter den mest kreativa tiden.

Hittade en gemensam nämnare idag (nåja...jag blev väl inte s-å förvånad...) genom en födelsedagshälsning på FB :).

Trevlig Valborg!
L

Anonym sa...

Åh, vad glad jag blir att ha hittat en likasinnad. Tidiga morgnar fram till ca 2 på eftermiddagen spirar mina författarfingrar, sen tar det stopp med stort S. Middagssömn, motion eller administration pryder eftermiddagen. Sommar gör jag som en stock efter 4ans 22-nyheter.

Åsa Hellberg sa...

L; adda mig då!

Brain stretching, japp, mornar är härliga:)

Kram Åsa

Anonym sa...

Done! :)
L