fredag 16 april 2010

Jag har lyckats

sätta i mig en hel chokladkaka, ny variant från Cloetta med - enligt förpackningen -rättvisemärkt "mjölkchoklad". Är det inte den lilla gnutta kakao som är i produkten som är rättvisemärkt, måntro?
(jag hittar till sist den pyttelilla texten som säger att 29% av kakan innehåller rättvisemärkta produkter).

Anyway, hela kakan slank i mig i ett stort glufs.
Bra start på en ledig eftermiddag, som utöver detta intag ska innehålla sömn, bok och... och ...och... nej, vid närmare eftertanke var nog det allt.

Vilka planer har du?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Planer. Nu är det ju ny dag, men vi planerar att åka till mamma och pappa för att se om de har läget under kontroll. Det börjar ju brinna lite i knutarna nu inför flytten. Inte många dagar kvar att spela på.

Åsa Hellberg sa...

Hurra, snart hus!

Unknown sa...

Men jag är ju en bekväm lägenhetsmänniska...