fredag 16 april 2010

P1

har fortfarande inte hört av sig med önskemål om min medverkan som sommarpratare.
De kanske inte har mitt nummer?

Och om vi summerar det här och föregående inlägg så kanske ni kan förstå hur enastående värdelös jag var som produktchef, ett arbete som varken handlade om rytmer eller prat utan enbart om siffror och marknadsföring.
Ändå pysslade jag med just sånt i alltför många år.

Kris är utveckling om man vågar stanna kvar i den.
Springer man kommer inte lika mycket att förändras.
Det kan hända att det blir ett av mina samtalsämnen om nu bara P1 vill höra av sig.

/HybrisÅsa

7 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Ska jag ringa P1 och kräva att de har med dig i sommar?
Annars vägrar jag lyssna, kan jag säga. Snacka om hotbild...de kommer ringa dig på en gång.

Yogamamma sa...

Klart du ska sommarprata. Jag röstar för och diggar.
Någon som har en bra kontakt in på P1?!
:)

Åsa Hellberg sa...

Tack, jag är så glad att ni förstår:)

HOUSE of ADELA sa...

Känner likadant som nilla & Yogamamma...jag ringer P1!!
Vill HEMSKT gärna höra dig sommarprata!
Kram!;)

Åsa Hellberg sa...

Adela; haha, tack:)

Sinnesro sa...

Jag vill också höra dig sommarprata!
Dina kloka ord om medberoende och sex missbruk vill jag gärna höra. Ditt liv och livserfarenhet hoppas jag du berättar om också... kram från Lena /ett fan/

Åsa Hellberg sa...

Tack!
Kram från Åsa/ ett Lenafan:)