fredag 2 april 2010

Jag funderar starkt

på att ta på mig mina vita jeans idag när jag ska på brunch.
Tror att de passar alldeles utmärkt ihop med mitt bleka nylle.

Den eminenta kokbok, skriven av min kusin och Camilla Läckberg, som jag hade tänkt att inhandla som present till värdparet fanns inte i någon av min boklådor alltså blev det ett presentkort istället.
Det är vanskligt att köpa böcker till andra, det kan ju vara så att de inte alls gillar samma sak som jag: lätta, luftiga texter med trevliga slut skrivna med stora bokstäver så att texten är läsbar.

Tänkter ni nu barnböcker har ni inte förstått vad jag menar.

4 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Ut och sola näsan i solen som förhoppningsvis kommer i morgon !;)

Önskar dig en ljuvlig påsk!
Kram Adela

Anonym sa...

Det låter som en underbar bok. Den måste jag titta efter.

Vill önska dig en riktigt härlig påsk. Har nyligen hittat till din blogg men den ligger redan bland mina favoriter så jag tittar in titt som tätt.

Kram

Åsa Hellberg sa...

Tack Adela. Det har faktiskt varit fint här idag, men aningens för kallt.

Kram Åsa

Åsa Hellberg sa...

Hej Ensamma mamman (vilket också skulle kunna vara namnet på min blogg), varmt välkommen hit.

Kram Åsa