onsdag 1 september 2010

Det händer att jag gör

saker i rätt ordning.
Idag handlade det om att ta sig till Konsum innan klientarbetet går igång och det var en mycket bra idé måste jag säga... det var bara jag där.

Alltför många gånger hastar jag iväg mellan klienter - eller i allra värsta fall efter jag är klar för dagen - och då är jag så hungrig och irriterad att de stackars människor som står ivägen kan få sig ett orättvist och rätt vansinnigt öga om de råkar såsa när jag kommer farande mot kassan.
Empati är ingenting som kommer automatiskt när jag är på det humöret.
Idag kommer jag däremot att vara en liten ängel när jag nu har planerat det så bra för mig själv.

Dessutom kommer sonen att serveras tacos innan jag drar på releaseparty, hur snällt är inte det?

3 kommentarer:

Agneta sa...

Det är ju det där med planering.... Ibland går det jättebra och ibland inte...

Snäll son du har!

Åsa Hellberg sa...

Världens bästa:)

Agneta sa...

Och kul att få gå på releaseparty! Vill jag också!
;-)